Direct een afspraak maken

Pijnvrij

Na 4 tot 6 behandelingen pijnvrij

Geen verwijsbrief

Geen verwijsbrief nodig van je huisarts

Parkeergelegenheid

Ruime parkeergelegenheid voor de deur

Fysiotherapie volgens de unieke SET-Methode​

Bij Fysiotherapie Jetten & Co. verhelpen wij vrijwel elke lichamelijke klacht, acuut of chronisch. Dit doen wij op basis van de door ons zelf ontwikkelde behandelmethode, de SET-methode®.

Waar algemene fysiotherapie vaak alleen kijkt naar spieren en gewrichten, kijken wij bij de SET-methode® ook naar jouw mentale gezondheid, leefstijl en chemische balans (voedingsstoffen & afvalstoffen). Hierdoor kunnen we de onderliggende oorzaak van jouw pijn precies in kaart brengen en het bij de kern aanpakken. Het overgrote deel van onze cliënten is binnen 4 tot 6 behandelingen klachtenvrij is.

Direct een afspraak maken

Deze therapeuten staan voor u klaar

Naomi Harris

Kelly Verbaandert

Femke van der Aa

Waldemir Curiel

Binnen 4 tot 6 behandelingen klachtenvrij met onze unieke behandelmethode

Gezondheid is je kostbaarste bezit. Het draait bij gezondheid om een mentale, biochemische en fysieke balans. Door een combinatie van een slechte leefstijl, stress en toxische stoffen raakt het lichaam uit balans en gaat het klachten vertonen. Deze klachten kunnen zowel fysiek als niet fysiek zijn zoals hoofdpijn, spierklachten, gewrichtsklachten, duizeligheid, huidklachten en vermoeidheid.

Fysiotherapie Jetten & Co heeft een unieke behandelmethode ontwikkeld waarbij we kijken naar de oorzaak van jouw klachten. Dit doen we vanuit de filosofie van de toegepaste kinesiologie in combinatie met fysiotherapie. Bij toegepaste kinesiologie wordt gebruik gemaakt wordt van spiertesten om uit te zoeken waar, waarom en wanneer het lichaam uit balans is geraakt en hoe die balans weer hersteld kan worden. Want pas als je van binnen goed functioneert, kan de buitenkant optimaal werken. Toegepaste Kinesiologie is een zeer effectieve en efficiënte methode om beter en sneller tot herstel te komen.

Het doel van onze behandeling is inzicht geven over:

• De oorzaak van je klachten
  • Jouw fysieke balans
  • Jouw leefstijl
  • Preventie van klachten

Doordat de dieperliggende oorzaak wordt behandeld is 60 tot 70% van onze patiënten binnen 4 tot 6 behandelingen klachtenvrij. Door fysiotherapie en toegepaste kinesiologie te combineren helpen we veel mensen en zijn de resultaten indrukwekkend op zowel de korte als lange termijn.

Fysiotherapie Jetten & Co staat voor een snelle duurzame en eerlijke gezondheid.