Fysiotherapeut Echt

- Fysiotherapie Jetten & co Echt

Direct een afspraak maken

Fysiotherapie Jetten & co is de fysiotherapie praktijk voor de regio Echt en heeft een unieke behandelmethode ontwikkeld waarbij we kijken naar de oorzaak van jouw klachten.

Dit doen we door fysiotherapie te combineren met elementen uit toegepaste kinesiologie. Met gebruik van spiertesten zoeken we uit waar, waarom en wanneer het lichaam uit balans is geraakt en hoe die balans weer hersteld kan worden.

Doordat Fysiotherapie Jetten & co de dieperliggende oorzaak behandelt is 60 tot 70% van onze patiënten binnen 4 tot 6 behandelingen klachtenvrij.

Fysiotherapie Jetten & co scoort op klanttevredenheid uitzonderlijk hoog, volgens een wetenschappelijk onderzoek dat onafhankelijk is uitgevoerd door Qualizorg. Dit is beduidend hoger dan de gemiddelde scores van andere fysiotherapiepraktijken.

Beoordelingen

Wat anderen zeggen over fysiotherapie van Jetten & co

Binnen 4 tot 6 behandelingen klachtenvrij met onze unieke behandelmethode

Gezondheid is je kostbaarste bezit. Het draait bij gezondheid om een mentale, biochemische en fysieke balans. Door een combinatie van een slechte leefstijl, stress en toxische stoffen raakt het lichaam uit balans en gaat het klachten vertonen. Deze klachten kunnen zowel fysiek als niet fysiek zijn zoals hoofdpijn, spierklachten, gewrichtsklachten, duizeligheid, huidklachten en vermoeidheid.

Fysiotherapie Jetten & Co heeft een unieke behandelmethode ontwikkeld waarbij we kijken naar de oorzaak van jouw klachten. Dit doen we vanuit de filosofie van de toegepaste kinesiologie in combinatie met fysiotherapie. Bij toegepaste kinesiologie wordt gebruik gemaakt wordt van spiertesten om uit te zoeken waar, waarom en wanneer het lichaam uit balans is geraakt en hoe die balans weer hersteld kan worden. Want pas als je van binnen goed functioneert, kan de buitenkant optimaal werken. Toegepaste Kinesiologie is een zeer effectieve en efficiënte methode om beter en sneller tot herstel te komen.

Het doel van onze behandeling is inzicht geven over:

• De oorzaak van je klachten
  • Jouw fysieke balans
  • Jouw leefstijl
  • Preventie van klachten

Doordat de dieperliggende oorzaak wordt behandeld is 60 tot 70% van onze patiënten binnen 4 tot 6 behandelingen klachtenvrij. Door fysiotherapie en toegepaste kinesiologie te combineren helpen we veel mensen en zijn de resultaten indrukwekkend op zowel de korte als lange termijn.

Fysiotherapie Jetten & Co staat voor een snelle duurzame en eerlijke gezondheid.

De pijlers van onze praktijk
waar we trots op zijn
Kwaliteit

Een professioneel team van meer dan 20 vaste medewerkers.
Eerlijkheid

Wij staan voor persoonlijke aandacht en een eerlijk advies.
Duurzaamheid

De resultaten zijn verbluffend en duurzaam.
Gezondheid

Ons doel is mensen klachtenvrij maken en houden.

Praktijk Echt

Maandag t/m vrijdag: 8:00 tot 21:00